DE HELDEN VAN CORENDON

Wie kent ze niet? Cor en Don, al jaren het gezicht van Corendon in commercials, online banners en op de website. Cor en Don zijn dé inkopers van Corendon en zorgen ervoor dat hun klanten optimaal van hun vakantie kunnen gaan genieten. Cor zorgt voor de laagste prijs, Don zorgt voor de mooiste reis. Deze reis zetten wij voort in banners. In de customer journey ontwikkelen wij voor de See, Think en Do strategie doelgerichte gepersonaliseerde banners.

De helden van Bannerheroes hebben de afgelopen jaren vele mooie en goed converterende banners voor Corendon mogen maken. HTML5 banners, Rich Media, dynamische banners, video banners, mobile banners, Gmail Sponsored Ad, Swipe Cube, HPTO, retargeting, afteller, selectie opties… noem het maar op!

Wil je zien welke mooie creaties we hebben gemaakt? Hieronder lichten we aantal banners uit.

UP-TO-DATE CONTENT MET DYNAMISCHE BANNERS

Het reisaanbod en de prijzen kunnen per uur veranderen. Vandaar dat Corendon kiest voor dynamische banners zodat het aanbod in de advertentie de meest actuele informatie toont. Dit wordt automatisch toegepast voor elke fase in de See, Think en Do strategie. Data is gekoppeld aan een feed of we gebruiken hiervoor een spreadsheet of Google doc. Datavelden worden van tevoren bepaald net zoals de positie waar welke data in de banners moet komen te staan. In de backend wordt data gematcht aan bezoekersprofielen. Het resultaat: volledig geautomatiseerde persoonlijke banners die zeer snel en effectief kunnen worden ingezet.

STORYTELLING MET VIDEO BANNERS

Neem je bezoekers mee op reis en verleid ze met een video banner. De perfecte manier om de aandacht van je bezoekers te trekken en vast te houden. Voer je klant mee naar die mooie bestemming en laat zien wat ze kunnen verwachten van hun reis. Storytelling én beleving is de manier om de klant door zijn buyer journey te leiden! Voor Corendon zijn meerdere succesvolle video banners ingezet. Engagement met je klant. Dat is wat Corendon wilt.

STORYTELLING MET VIDEO BANNERS

Neem je bezoekers mee op reis en verleid ze met een video banner. De perfecte manier om de aandacht van je bezoekers te trekken en vast te houden. Voer je klant mee naar die mooie bestemming en laat zien wat ze kunnen verwachten van hun reis. Storytelling én beleving is de manier om de klant door zijn buyer journey te leiden! Voor Corendon zijn meerdere succesvolle video banners ingezet. Engagement met je klant. Dat is wat Corendon wilt.

Meer boekingen met een slimme teller

Ga bewust en effectief met je advertentiebudget om. In een tijdsbestek van twee uur moeten er zoveel mogelijk last minute reizen geboekt worden. Om deze actie kracht bij te zetten, passen onze helden een slimme feature in de banner toe om de sales te pushen. Een realtime teller die van 2 uur naar 0 seconde terugloopt. Deze banner is heel specifiek tijdens de lunchbreak van 12.00 tot 14.00 uur ingezet. De teller houdt realtime bij hoe lang de actie nog geldig is. Een slimme maar toch dwingende gimmick om de bezoeker tot boeking te pushen. Super last minute aanbiedingen voor de snelle beslissers. Het werkt!

Meer boekingen met een slimme teller

Ga bewust en effectief met je advertentiebudget om. In een tijdsbestek van twee uur moeten er zoveel mogelijk last minute reizen geboekt worden. Om deze actie kracht bij te zetten, passen onze helden een slimme feature in de banner toe om de sales te pushen. Een realtime teller die van 2 uur naar 0 seconde terugloopt. Deze banner is heel specifiek tijdens de lunchbreak van 12.00 tot 14.00 uur ingezet. De teller houdt realtime bij hoe lang de actie nog geldig is. Een slimme maar toch dwingende gimmick om de bezoeker tot boeking te pushen. Super last minute aanbiedingen voor de snelle beslissers. Het werkt!

Help je bezoekers bij het maken van hun keuze

Maak het je bezoekers makkelijk en vraag waar ze naar toe willen door het selecteren van een reisbestemming. In deze Prospecting banner kun je je bezoekers helpen bij het vinden van de juiste vakantie. Dit is ook het begin om retargeting toe te passen.

In deze banner voor Corendon maakt de bezoeker in de banner een keuze waar hij naar toe wilt. Het reisaanbod wordt in een dropdownlijst getoond. De bezoeker selecteert een land en wordt vervolgens naar de juiste landenpagina gestuurd waar hij meer informatie vindt.

De bezoeker gaat hierna steeds dieper in zijn zoektocht. Van bestemming naar een specifieke plaats. Van plaats naar accomodaties. Van accomodaties naar boeking. Voor iedere fase hierna zal deze bezoeker retargeting banners zien die afgestemd zijn op de persoonlijke wensen en voorkeuren.

De voordelen van een dropdownlijst:

  • Interactie met je bezoeker
  • Een ‘dateveld’ kost weinig ruimte in een banner
  • In een dropdownlijst kun je meer landen tonen
  • Er is meer ruimte om de banner grafisch aan te kleden

Help je bezoekers bij het maken van hun keuze

Maak het je bezoekers makkelijk en vraag waar ze naar toe willen door het selecteren van een reisbestemming. In deze Prospecting banner kun je je bezoekers helpen bij het vinden van de juiste vakantie. Dit is ook het begin om retargeting toe te passen.

In deze banner voor Corendon maakt de bezoeker in de banner een keuze waar hij naar toe wilt. Het reisaanbod wordt in een dropdownlijst getoond. De bezoeker selecteert een land en wordt vervolgens naar de juiste landenpagina gestuurd waar hij meer informatie vindt.

De bezoeker gaat hierna steeds dieper in zijn zoektocht. Van bestemming naar een specifieke plaats. Van plaats naar accomodaties. Van accomodaties naar boeking. Voor iedere fase hierna zal deze bezoeker retargeting banners zien die afgestemd zijn op de persoonlijke wensen en voorkeuren.

De voordelen van een dropdownlijst:

  • Interactie met je bezoeker
  • Een ‘dateveld’ kost weinig ruimte in een banner
  • In een dropdownlijst kun je meer landen tonen
  • Er is meer ruimte om de banner grafisch aan te kleden

Swipe Cube

Laat in één advertentie meerdere afbeeldingen zien. De bezoeker swipet door het reisaanbod. Het aantal afbeeldingen in een Swipe Cube hangt af van het advertentieplatform waar de banner wordt ingezet. Een voordeel is dat er meerdere clicktags toegevoegd kunnen worden. Ieder aanbod kan doorlinken naar een eigen landingspagina.

In dit voorbeeld laten we eerst een algemene advertentie zien van Curaçao. Hierna volgen creatives met een specifieke accomodatie. Op iedere uiting staat een call-to-action die de bezoeker naar de relevante infopagina of naar de boekingspagina stuurt.

HOMEPAGE TAKEOVER

100% Zichtbaarheid en aandacht! Dat is een homepage take-over. Een impactvole Rich Media banner waar je je eigen creatieve invuling kunt geven. Neem alle advertentieposities op een website in en verleidt je bezoekers met een pakkend verhaal en neem ze mee op reis. In deze homepage take-over worden de verschilende bestemingen vanaf Maastricht Airport gepromoot. De banners interacteren met elkaar waardoor de informatie in de banners elkaar aanvullen. Vlieg je met ons mee?

Ook interresse in een case zoals Corendon?

Ben je getriggered en wil je weten wat de mogelijkheden zijn voor jouw online campagne? Heb je vragen, wil je advies of met ons sparren?

 

Neem contact met ons op