Display & social media banners
HTML5 banners, facebook instant experience, facebook carrousel, instagram stories, spincube… diverse bannersoorten die wij voor Tefal mogen ontwikkelen. Of het nu om een Awareness of Conversion strategie gaat. Op Doubleclick, Social of Kieskeurig wordt ingezet. Een groot scala aan creatives waar Bannerheroes verantwoordelijk is voor Design & Development.
Bannerheroes zorgt ervoor dat de creatives er op en top uit zien, de storytelling klopt, pakkende foto’s worden gebruikt en werpen ook een kritisch blik op de teksten in de creatives. Kloppen deze met de doelstelling van de uiting? Zo is de call-to-action tekst afgestemd op de strategie. En maken we van Tefal ook een held in banners!
HTML5 banners
Voor de Tefal Highspeed Blenders hebben we een complete display bannerset ontwikkeld. Alle mogelijke assets worden gebruikt in de creatives. Het product is uitermate geschikt voor storytelling waar we met beeld, tekst en video werken. Vandaar dat er gekozen is voor een instant experience van facebook. Een groot voordeel is dat je met één advertentie alles kunt laten zien. En om de potentiële koper over de streep te trekken, zijn HTML5 banners juist op Kieskeurig ingezet. Zo heeft iedere strategie een eigen bannerset om het maximale uit een display campagne te halen.


Campagne strategie, assets en content
Op kieskeurig.nl worden producten vergeleken. Wie heeft de beste prijs en goede reviews? Logisch dat Tefal ook op deze website zichtbaar wilt zijn.
Op basis van Tefal’s campagnestrategie en het mediaplan zijn voor Tefal Wizzo keukenmachines HTML5 banners en social media banners ontwikkeld. Een compleet pakket aan display materialen om de verkoop te pushen.
Consumenten die op Kieskeurig.nl komen, bevinden zich in het midden en aan het einde van de salesfunnel. Met de juiste trigger, haal je de potentiële koper over tot het klikken op de button. In dit geval is de trigger het toevoegen van een refund element. In de button wordt daarom ook de tekst ‘KOOP NU‘ gebruikt, terwijl bij een Prospecting strategie we de tekst ‘MEER INFO‘ gebruiken.
Voor social media zijn creatives voor een facebook carrousel en een facebook instant experience ontwikkeld.
Men in black & IXEO
Wat is het geheim van Men in Black om er altijd goed uit te zien? De IXEO All-in-One Solution! Stomen, strijken en opfrissen in één apparaat. Handig toch?
Om de film en de IXEO All-in-One Solution te promoten is er een winactie opgezet en heeft Bannerheroes display en social media banners voor deze actie ontwikkeld.
- HTML5 banners
- Instagram stories
Facebook instant experience
De Tefal Ingenico is niet zomaar een pan. Het is een koekenpan die gebruikt kan worden voor meerdere momenten in het kookproces. En hoe kan je het proces goed en duidelijk overbrengen op de consument? Door storytelling met een Instant Experience van Facebook!
Waar we in een banner slechts een aantal assets kunnen implementeren, kunnen in een Instant Experience alle assets de revue passeren. En dat in één advertentie! Dit zijn de assets die we in een Instant Experience gebruiken.
- logo
- video
- USP
- carrousel met diverse afbeeldingen
- uitleg
- meerdere reviews
- call-to-action button