Bereik een massapubliek met DOOH
Bereik een miljoenenpubliek met deze digitale vorm van outdoor advertising. Digitaal adverteren in winkelcentra, treinstations, langs de snelwegen, in bushokjes, sportkantines, supermarkten en andere openbare ruimtes. Hoe verhoog je de awareness en zichtbaarheid rondom jouw merk met DOOH?
Triple screen DOOH
Tips voor een succesvolle DOOH
- Motion en visual attention
Looming motion werkt het beste. Niet te snelle bewegingen, maar subtiele animatie. Bannerheroes weet pakkende animaties te creëren die de aandacht van jouw doelgroep trekt. - Leesbaarheid
Duidelijke lettergrootte, een prettig leesbare lettertype en een korte boodschap. Dit passen wij toe in alle creaties voor een directe herkenning met jouw merk. - Kleurcontrast
In outdoor advertising scoren advertenties met heldere kleuren beter dan advertenties met donkere kleuren. Het valt meer op! In combinatie met een sterk kleurcontrast maakt dit al hét verschil. Als ervaren kleurspecialisten zorgen wij voor een impactvolle DOOH.
Dynamische & verrassende content
Bannerheroes kan voor jouw DOOH campagne dynamische of real-time content ontwikkelen, toegespitst op jouw doelgroep.
Hoe cool is het om jouw DOOH boodschap aan te laten sluiten op de actuele weersomstandigheden? Regent het en is het koud, dan laat je als retailer truien en jassen in je advertentie zien. Als reisorganisatie laat je een zonnige bestemming zien. Of laat als fastfoodketen je advertentie zien in de middag en avond rond etenstijd.
Check bij de media-exploitant of deze optie ondersteund wordt.
3 Redenen voor DOOH
- Buitenreclame is altijd zichtbaar! Je kunt geen adblockers activeren of reclame wegklikken zoals bij display advertising.
- DOOH biedt een hoge contactfrequentie en bereikt een massapubliek.
- Targeting en programmatic buying maken DOOH extra aantrekkelijk.