High impact HTML5 & Rich Media Banners
Oogstrelend, pakkend én uniek! Met een meer dan gemiddelde CTR ontwikkelt Bannerheroes voor vele A-merken high performance display banners die de verwachtingen overtreffen. Van HTML5, video-, mobile, dynamische-, APTO tot andere Rich Media banners.
We vertalen kerndoelen naar visual design en creëeren impactvolle animaties die jouw doelgroep weten te raken.
Start creating impact!
Campagne
Als creative digital partner voor het merk Tefal ontwikkelen wij impactvolle uitingen voor een sterke merkbeleving.
Met banners, creatives & video helpen wij de zichtbaarheid van het merk Tefal te vergroten. Dit doen wij voor display advertising, social media, instore, DOOH en de Tefal website.
Campagne
Als creative digital partner voor het merk Tefal ontwikkelen wij impactvolle uitingen voor een sterke merkbeleving.
Met banners, creatives & video helpen wij de zichtbaarheid van het merk Tefal te vergroten. Dit doen wij voor display advertising, social media, instore, DOOH en de Tefal website.
Conversie verhogende slimmigheidjes in een banner
Push je sales omhoog met een teller
Een slimme feature in je display banner kan jouw omzet een flinke boost geven. Met een countdown of een realtime teller kan jouw omzet in een korte tijd tot wel 30% verhoogd worden. Uit onderzoek blijkt dat een urgentie element werkt en de omzet omhoog pusht!
In een bannercreatie voor Corendon hebben we een dropdown keuzelijst gebruikt om de bestemmingen weer te geven. Dé oplossing om in een beperkte afmeting toch veel informatie te kunnen tonen én de keuze makkelijker te maken voor je gebruikers om door te klikken. Een kleine feature met grote impact!
Push je sales omhoog met een teller
Een slimme feature in je display banner kan je omzet een flinke boost geven. Gebruik een countdown, een realtime teller of een dropdown keuzelijst om je sales te pushen of het je audience makkelijker te maken. Ideaal voor last-minute boekingen of om een actie kracht bij te zetten.
TIP: Ga bewust en effectief met je advertentiebudget om door een banner op specifieke tijden in te zetten.
WEERSAFHANKELIJKE BANNER
Brrrr, koud en regen in Nederland? Niet in Turkije. Daar schijnt de zon en is het 30 graden. Dan wil je toch liever in Turkije zitten?
Voor reisgigant Corendon ontwikkelde Bannerheroes dynamische display banners waarin een zonnige reisbestemming wordt getoond met een koppeling naar het actuele weer in Nederland. Alles om de aandacht van bezoekers te trekken, meer traffic naar de landingpage te genereren met een boeking als conversie.
Kenmerken
- Dynamisch met actuele informatie
- Targeting op persoonlijke geo-locatie o.b.v. het weer in jouw woonplaats
- Landactivatie om een specifiek land te pushen
- Actielabel om boekingen tijdelijk te boosten
Weersafhankelijke banner
Brrrr, koud en regen in Nederland? In Turkije schijnt de zon en is het 30 graden. Dan wil je toch liever in Turkije zitten?
Voor reisgigant Corendon ontwikkelde Bannerheroes dynamische display banners waarin een zonnige reisbestemming kan worden getoond gekoppeld aan het actuele weer in Nederland. Er wordt ingespeeld op actuele data om de aandacht van bezoekers te trekken en meer traffic naar de landingpage te genereren.
Kenmerken
- Dynamisch met actuele informatie
- Targeting op persoonlijke geo-locatie o.b.v. het weer in jouw woonplaats
- Landactivatie om een specifiek land te pushen
- Actielabel om boekingen tijdelijk te boosten
See, Think, Do in de Customer Journey
Wij helpen onze klanten hun campagnedoelen op de meest kosteneffectieve manier te realiseren.
Voor iedere fase in de customer journey worden conversieverhogende bannercreaties ontwikkeld.
Doelgerichte uitingen met de juiste boodschap, creatieve invulling en een impactvolle call-to-action. Dat is het succes van een display campagne.
Dynamische banners Radio 538
Radio 538 heeft regelmatig acties lopen. Uit efficiency- en kostenoverweging hebben wij voor hun Always On strategie dynamische display banners ontwikkeld. Wat deze banner nog eens extra bijzonder maakt, is de ‘now playing list’. Met realtime data via API wordt het actuele nummer getoond dat live op de zender te horen is.
Werkzaamheden:
- Design
- Datavelden koppelen en binden
- XML feed
- UTM codes
- Banners doorpushen vanuit Google Studio naar Google Campaign Manager
Dynamische banners Radio 538
Radio 538 heeft regelmatig acties lopen. Uit efficiency- en kostenoverweging hebben wij voor hun Always On strategie dynamische display banners ontwikkeld. Wat deze banner nog eens extra bijzonder maakt, is de ‘now playing list’. Realtime data via API die het actuele nummer toont dat op de zender te horen is.
Werkzaamheden:
- Design
- Datavelden koppelen en binden
- XML feed
- UTM codes
- Banners doorpushen vanuit Google Studio naar Google Campaign Manager
Feed & Content Manager
Voor dynamische banners is een datafeed, Channable of Google doc nodig. Is er geen feed? Bannerheroes heeft dé oplossing. Beheer je content voor je dynamische banners in onze eigen ontwikkelde Feed & Content Manager. Makkelijk, veilig én inclusief hosting van je images op onze snelle CDN.
Meer display banners...
Wil jij je display banners naar een next level tillen? Maak nog meer indruk met premium HTML5 banners , video banners en ander Rich Media banners? Zit jouw doelgroep meer op mobiel, denk dan bijvoorbeeld aan een interscroller of supersnel geladen AMP HTML banners. De mogelijkheden in display banners zijn legio.
IAB Banners
Een IAB bannerset is dé basisset voor iedereen die wilt adverteren. Met 5 tot 7 bannerformaten heb je de ideale dekking om te starten met een display banner campagne.
Mobiele Banners
Wil je adverteren op mobile devices, dan houden we rekening met de hoge resolutie en pixeldichtheid. Display banners leveren we voor Retina-display op zodat deze altijd haarscherp op mobiele schermen worden getoond.
AMP Html
Jouw banners nog sneller geladen? Dan adviseren wij AMP HTML banners. Een andere ontwikkelmethode om een banner zo ‘licht’ mogelijk te maken zonder javascripts. Wist je dat wij ook AMP HTML landingspagina’s maken?
Homepage Takeover
Zet jouw merk in de spotlight met een HPTO of APTO voor maximale exposure. Bannerheroes ontwikkelt supertoffe interactieve animaties met deze Rich Media banners voor jouw campagne. De mogelijkheden zijn immens om het WOW effect te creëren.
A/B Testen
Wil je jouw campagne optimaliseren, het maximale uit je budget halen én weten welke banners het beste presteren? Test dan met een A/B bannerset. Een andere foto, tekst of CTA kleur kan hét verschil maken. Zet alleen de best presterende banners in en verbeter het rendement op jouw display campagne! Bannerheroes heeft aantrekkelijke tarieven voor banner voor A/B testen.
Video banners
Met video vertellen we het verhaal met beeld en geluid. Het houdt de aandacht langer vast om een hogere CTR te realiseren. Engage met je doelgroep en bind jouw merk aan je doelgroep. Bannerheroes bewerkt en edit video’s om een optimaal resultaat te behalen.