Enrich & Engage met Rich Media ads
Rich Media is dé manier om 100% onder de aandacht van jouw doelgroep te komen en een groot publiek te bereiken. Rich Media biedt innovatieve cross-device mogelijkheden om interactie, audio en video toe te voegen met toepassing van geavanceerde technologie. Met features zoals het kraseffect, video, Layer over Content, gamification, quiz, hotspots en Skip & Peek realiseren wij een maximale exposure voor jouw campagne.
Waarom Rich media?
Rich Media ads maken het mogelijk effectiever met jouw doelgroep te communiceren. Met Rich Media zorg je namelijk dat jouw advertenties extra opvallen en ook leuk zijn voor de bezoekers. Zo kan de doelgroep bijna niet om jouw merk heen en betrek je ze door leuke interacties toe te voegen aan de ad. Als adverteerder stelt het je dus in staat om creatievere en aantrekkelijkere content te gebruiken wat resulteert in hogere betrokkenheid en een grotere kans op conversie.
- Hogere kans op conversie
- Cross device: responsive op alle apparaten
- Hoge engagement door interactieve banners
- Grote creatieve vrijheid
- Extra opvallen
Campagnes voor Talpa TV
Talpa is één van de grotere merken waar we voor werken. Met hen hebben we aan de promotie van verschillende programma’s meegewerkt, zoals Moorddossier, Battle of the Bands en The Talent Scouts. Door de mogelijkheden van Rich Media werd de bekendheid van deze programma’s vergroot waarbij animatie, geluid en interactie in de creaties geïntegreerd zijn. Voor Talpa ontwikkelen wij onder andere impactvolle HPTO’s , DOOH & dynamische banners.
Aandacht trekken met video advertenties
Met video vertel je een verhaal en pak je direct de aandacht van jouw doelgroep én weten wij deze vast te houden. We kunnen bij video speciale effecten gebruiken voor een extra creatieve uiting. Bewegende beelden laten we dus opvallen met unieke effecten. Met de combinatie van beeld, tekst en geluid wordt in een Rich Media Video Ad al snel duidelijk wat jouw boodschap is. Maak impact met video!
Interscroller ads voor mobile
Advertenties die extra effectief zijn voor mobiele gebruikers. De interactieve aard van Interscroller ads zorgt voor een hoger niveau van engagement en meer conversies. Ook zijn ze responsive in te zetten, waardoor deze advertenties uitstekend toepasbaar zijn voor cross-device campagnes op mobile, tablet en desktop. Gebruikers kunnen er niet om heen !
Interscroller
Interscroller
Extra impact met een Takeover banner
Met een opvallende HPTO of APTO neemt jouw merk de homepage van een website over en ben je verzekerd dat jouw boodschap gezien wordt. Rich Media Ad met video en interactie is een zeer effectieve advertentie om een immense exposure te realiseren. Een groot bereik met een gigantische impact.
Extra impact met een Takeover banner
Met een opvallende HPTO of APTO neemt jouw merk de homepage van een website over en ben je verzekerd dat jouw boodschap gezien wordt. Rich Media Ad met video en interactie is een zeer effectieve advertentie om een immense exposure te realiseren. Een groot bereik met een gigantische impact.
Weborama en Google DV360 Certificering
Bannerheroes heeft ruime kennis & ervaring in Rich Media technologie en is zowel Weborama als Google Doubleclick Studio gecertificeerd. Wij zorgen ervoor dat techniek én creatie naadloos aan elkaar gekoppeld worden. Weborama/Google zorgen ervoor dat jouw Rich Media campagne via premium publishers en op premium websites wordt uitgeserveerd en gemonitord. Als adverteerder ben jij ervan verzekerd dat jouw campagne op premium websites wordt vertoond en met succes wordt ingezet.