Maximale exposure met een HPTO
Zet jouw advertentie in de spotlight met een high impact Homepage Takeover (HPTO) en maak een indrukwekkende entree bij jouw doelgroep! Is jouw campagnedoelstelling maximale brand exposure of wil jij je omzet een extra boost geven? Realiseer je doel met een HPTO. Creatives met een WOW effect!
De kracht van een Homepage Takeover
+ Cross device
+ Zichtbaarheid en exposure
+ Intense merkbeleving
+ Hoge Click Through Rate
+ Ideaal voor storytelling
+ Hoge attentiewaarde
Talpa takeovers
Voor Talpa hebben we voor veel nieuwe programma’s diverse banners mogen ontwikkelen. Vaak kozen zij voor een HPTO als Rich Media binnen hun campagnes. Deze zijn namelijk perfect voor de promotie van een nieuw programma door de hoge mate van zichtbaarheid en attentiewaarde. Lees meer over de te gekke creatives die we voor Talpa hebben uitgevoerd.
Creatieve mogelijkheden
De mogelijkheden en creatieve invulling van een HPTO zijn groot. Interactie, video, kraseffect, toffe animaties, geluid … alles is mogelijk. We laten animaties in elkaar overlopen en verschillende locaties op de pagina met elkaar samenwerken. In de HPTO voor Watchdogs legion van Ubisoft maakten we gebruik van veel van deze mogelijkheden. Het selecteren van een karakter met de muis en zorgt voor animaties op andere bannerlocaties, waar je meer informatie en beelden te zien krijgt. Deze toepassingen zorgen voor een gigantische creatieve vrijheid en mogelijkheden binnen HPTO’s en resulteert in unieke creatives, wat natuurlijk de effectiviteit van jouw campagne ten goede komt!
Creatieve mogelijkheden
De mogelijkheden en creatieve invulling van een HPTO zijn groot. Interactie, video, kraseffect, toffe animaties, geluid … alles is mogelijk. We laten animaties in elkaar overlopen en verschillende locaties op de pagina met elkaar samenwerken. In de HPTO voor Watchdogs legion van Ubisoft maakten we gebruik van veel van deze mogelijkheden. Het selecteren van een karakter met de muis en zorgt voor animaties op andere bannerlocaties, waar je meer informatie en beelden te zien krijgt. Deze toepassingen zorgen voor een gigantische creatieve vrijheid en mogelijkheden binnen HPTO’s en resulteert in unieke creatives, wat natuurlijk de effectiviteit van jouw campagne ten goede komt!
maak een onvergetelijke indruk met video in een HPTO of apto
Om een HPTO/APTO helemaal compleet te maken, kunnen we video in de creative verwerken. Voor de promotie van Talpa’s TV-programma Moorddossier zorgden we voor een integratie waardoor één video zich afspeelt over het gehele scherm. Zo lijkt het net alsof de pagina-inhoud bovenop de film ligt i.p.v. dat de video rondom de webpagina staat. Met deze manier van video inzetten binnen een HPTO creëer je het mooiste effect en weet je de aandacht nog beter vast te houden onder je bezoekers.
Page takeover voor programmatic buying
Wil je een HPTO inzetten die je programmatic kan inkopen voor verschillende platforms? Dan heeft Weborama de APTO, ofwel Automated Page Take Over. Koop je direct bij een publisher in? Ook dan kun je een homepage takeover inzetten! Bannerheroes werkt al jaren samen met Weborama op het gebied van creatie en development van Rich Media creatives. Wij zijn Weborama certified, wat betekent dat we ook APTO’s voor alle platforms passend en responsive opleveren.
Weborama en Google DV360 Certificering
Bannerheroes heeft ruime kennis & ervaring in Rich Media technologie en is zowel Weborama als Google Doubleclick Studio gecertificeerd. Wij zorgen ervoor dat techniek én creatie naadloos aan elkaar gekoppeld worden. Weborama/Google zorgen ervoor dat jouw Rich Media campagne via premium publishers en op premium websites wordt uitgeserveerd en gemonitord. Als adverteerder ben jij ervan verzekerd dat jouw campagne op premium websites wordt vertoond en met succes wordt ingezet.