Corendon case

DE HELDEN VAN CORENDON

Wie kent ze niet? Cor en Don, al jaren het gezicht van Corendon in tv commercials, online banners en op de website. Cor en Don zijn dé inkopers van Corendon en zorgen ervoor dat hun klanten optimaal van hun vakantie kunnen gaan genieten. Cor zorgt voor de laagste prijs, Don zorgt voor de mooiste reis. Welke wij weer vertalen naar de leukste banners.

In de customer journey ontwikkelen wij voor de See, Think en Do strategie doelgerichte gepersonaliseerde banners. De helden van Bannerheroes hebben de afgelopen jaren vele mooie en goed converterende banners voor Corendon mogen uitvoeren. HTML5 banners, Rich Media, dynamische banners, video banners, mobile banners, Gmail Sponsored Ad, Swipe Cube, HPTO, APTO, retargeting, afteller, selectie opties… noem het maar op!

Wil je zien welke succesvolle creaties we al hebben ontwikkeld? We lichten er hieronder een aantal uit.

UP-TO-DATE CONTENT METDYNAMISCHE BANNERS

Het reisaanbod en de prijzen kunnen per uur veranderen. Daarom kiest Corendon voor dynamische banners waardoor in de advertentie altijd het meest actuele aanbod wordt getoond. Dit wordt automatisch toegepast voor elke fase in de See, Think en Do strategie. Data is gekoppeld aan een feed. Van te voren wordt voor de datavelden bepaald welke positie zij krijgen en waar welke data in de banner moet komen te staan. In de backend koppelen we de data aan bezoekersprofielen. Het resultaat: volledig geautomatiseerde persoonlijke banners die snel en effectief kunnen worden ingezet.

Corendon dynamische banner

STORYTELLING METVIDEO BANNERS

Neem je bezoekers mee op reis en verleid ze met een video banner. De perfecte manier om de aandacht van je bezoekers te trekken en vast te houden. Voer je klant mee naar die mooie bestemming en laat zien wat ze kunnen verwachten van hun reis. Storytelling én beleving is de manier om de klant door zijn buyer journey te leiden! Voor Corendon zijn meerdere succesvolle video banners ingezet. Engagement met je klant. Dat is wat Corendon wilt.

STORYTELLING METVIDEO BANNERS

Neem je bezoekers mee op reis en verleid ze met een video banner. De perfecte manier om de aandacht van je bezoekers te trekken en vast te houden. Voer je klant mee naar die mooie bestemming en laat zien wat ze kunnen verwachten van hun reis. Storytelling én beleving is de manier om de klant door zijn buyer journey te leiden! Voor Corendon zijn meerdere succesvolle video banners ingezet. Engagement met je klant. Dat is wat Corendon wilt.

MEER BOEKINGEN MET EEN SLIMME TELLER

Ga bewust en effectief met je advertentiebudget om. Corendon wil in een tijdsbestek van twee uur zoveel mogelijk last minute reizen laten boeken. Om deze actie kracht bij te zetten, passen onze helden een slimme feature in de banner toe om de sales te pushen. Een realtime teller die van 2 uur naar 0 seconde terugloopt.

Deze dynamische banner is alleen tijdens de lunchbreak van 12.00 tot 14.00 uur ingezet. De teller houdt realtime bij hoe lang de actie nog geldig is. Een slimme maar toch dwingende gimmick om de bezoeker tot boeking te pushen. Super last minute aanbiedingen voor de snelle beslissers. Het werkt!

Met één klikvinden jouw reizigers hun vakantie!

Help je reizigers bij het maken van hun keuze en maak het ze makkelijk. Met deze Prospecting banners helpen we reizigers bij het vinden van hun vakantie. Deze strategie is de start om retargeting toe te passen.

In deze banner maakt de bezoeker eerst een keuze waar hij naar toe wilt. De reisbestemmingen worden in een dropdownlijst getoond. De bezoeker selecteert een land en wordt vervolgens naar de juiste landenpagina gestuurd waar hij meer informatie vindt.

De reiziger gaat hierna steeds dieper in zijn zoektocht. Van bestemming naar een specifieke plaats. Van plaats naar accommodaties. Van accommodaties naar boeking. Voor iedere fase hierna zal deze bezoeker retargeting banners zien die afgestemd zijn op zijn persoonlijke wensen en voorkeuren.

voordelen van een keuzelijst

  • Meer interactie met de reiziger
  • Het neemt weinig ruimte in
  • Ideaal om veel bestemmigen te tonen
  • Meer ruimte om de banner visueel aantrekkelijk te maken

meer dimensies met een SWIPE CUBE

Laat in één advertentie meerdere accomodaties zien. De bezoeker swipet door het reisaanbod. Een extra voordeel is dat er meerdere clicktags toegevoegd kunnen worden. Ieder aanbod kan dus doorlinken naar een eigen landingspagina.

In dit voorbeeld laten we eerst de algemene advertentie zien van Curaçao. Hierna volgen creatives met de accommodaties. Op iedere uiting staat een call-to-action die de bezoeker naar de relevante infopagina of naar de boekingspagina stuurt.

HOMEPAGETAKEOVER

100% Zichtbaarheid en aandacht! Dat is het effect van een homepage take-over. Een impactvolle Rich Media banner waar wij een unieke creatieve invulling aan geven. In deze homepage take-over wordt de Winterzon campagne uitgelicht. Vorst en kou of liever zon en warm? Vlieg je met ons mee?

benieuwd naar toffe ideeën voor jouw campagne?