Rich Media Banners

Rich Media banners, cross-device

Rich Media banners, een verzamelnaam voor banners zoals een APTO, HPTO, Superheader, Radical, Interscroller, FloorAd, Scratch banner, Video billboard… Allerlei innovatieve cross-device bannersoorten waar techniek wordt gebruikt die niet in een standaard HTML5 banner zit. Het zijn stuk voor stuk high impact banners voor maximale exposure waarbij de creatieve invulling eindeloos is! Animatie, kraseffect, video en zelf een kort game/quiz is mogelijk in deze banners. Maak je om de technische oplossing geen zorgen. Bannerheroes zorgt dat data en techniek samen smelten met creatie! We lichten op deze pagina twee Rich Media banners uit, de APTO en Interscroller.

 

APTO, maximale exposure én zichtbaarheid

De APTO, Automated Page Take Over, is bij ons de meest gevraagde Rich Media banner. Zeker weten dat jouw bezoekers je advertentie zien. Deze high impact Rich Media banner geeft maximale exposure en garandeert 100% zichtbaarheid. Je ziet dat adverteerders vaak een APTO inzetten tijdens de aanloop naar de feestdagen of speciale dagen die veel omzet genereren voor retailers, viering van X jaar bestaan en bij grote evenementen.

Denk bijvoorbeeld aan de onderstaande feestdagen en seizoenen:

  • Black Friday, Single’s Day
  • Valentijnsdag, Moederdag, Vaderdag, Halloween
  • Sinterklaas, Kerst, Pasen
  • Bedrijf dat 25 jaar bestaat
  • WK / EK
  • Vroegboekseizoen in de reisbranche
  • Last minute aanbiedingen

Interscroller

Een Rich Media high impact mobile device banner met een zeer hoge attentiewaarde.

De interscroller is een populaire mobiele banner en combineert de kracht van een interstitial én een scroller-ad in één. Het is een high impact Rich Media mobile banner met een gegarandeerde aandacht van de gebruiker. Naast beeld en tekst kan ook video worden toegevoegd om een nog grotere impact te realiseren. De interscroller is een Rich Media banner en is helemaal responsive. Hij past zich automatisch aan op full screen op alle devices en richtingen. Bij mobiel wordt de content zichtbaar als een bezoeker gaat scrollen. Als 85% tot 90% van de advertentie zichtbaar is, zal de advertentie het hele scherm (in full screen) vullen.

Bij een interscroller kunnen we je bezoekers verrassen door creatieve interacties toe te passen bij het tonen van de boodschap. Wij kunnen bijvoorbeeld de video laten afspelen op het moment dat de uiting grotendeels zichtbaar is. Of confetti laten knallen als je op een bepaalde hoogte van de advertentie zit. Er zijn heel veel leuke creatieve features mogelijk die je in een interscroller kan toepassen.

Creatieve mogelijkheden

De creatieve invulling van een Rich Media banner is eindeloos. Wij koppelen verhaallijn, design, animatie en techniek aan elkaar en zorgen voor een verbluffend én verrassend eindresultaat. Is jouw banner klaar voor het WOW effect?

Wil jij ook een APTO, Interscroller of met een andere Rich Media banner alle aandacht trekken naar jouw product of dienst? Bel en check welke creatieve mogelijkheden er zijn voor jouw advertentie!

 

Vraag nu een offerte aan!   Of bel voor meer informatie naar 010-2809710.

heb je interresse in Rich Media Banners?

Ben je getriggered en wil je weten wat de mogelijkheden zijn voor jouw online campagne? Heb je vragen, wil je advies of met ons sparren?

 
Neem contact met ons op