Retargeting banners: haal jouw bezoeker over om klant te worden!
Retargeting banners zijn een krachtige en effectieve manier om meer traffic naar je website te genereren, conversies te verhogen en ROI te verbeteren.
Met retargeting banners kun je jouw bezoeker tot klant te converteren in de customer journey. Heb je een webshop of ben je een reisorganisatie? Overweeg dan om dynamische retargeting banners in te zetten voor een Always On campagne. Producten worden automatisch in de banner geladen vanuit een XML met producten die jouw bezoeker heeft bekeken, maar nog niet heeft gekocht/geboekt.
Zo overtuig je jouw klant nogmaals om tot die aankoop over te gaan.
haal het maximale uit jouw advertentiebudget met retargeting banners
Krijg een nieuwe kans om van je bezoeker een klant te maken. Besteed je advertentiebudget effectief & optimaal en toon de banner alleen aan jouw doelgroep die eerder je website heeft bezocht of zelfs al de salesfunnel is ingegaan, maar nog geen aankoop heeft gedaan. In de banner tonen we het product dat het laatst is bekeken of de banner wordt aangevuld met soortgelijke producten.
Technische aspecten
Bij retargeting krijg je te maken met een aantal technische aspecten aan de kant van de website, het advertentieplatform en in de ontwikkeling van banners. Jij hoeft je hierover niet druk te maken. Bij Bannerheroes kun je rekenen op technische kennis & support. Wij regelen het voor je! Bannerheroes is Google Studio & QA certified.
Bij Retargeting banners krijg je te maken met de onderstaande aspecten.
- Is je website ingericht voor retargeting?
- Kan het advertentieplatform retargeting banners aan?
- Welke remarketing ID’s, floodlight tags, u-variable moet in de banner opgenomen worden?
- Is je datafeed op orde of is er nog geen feed? Meer informatie over data integration.