corendon html5 display video banners hpto

DE HELDEN VAN CORENDON

Wie kent ze niet? Cor en Don, al jaren het gezicht van Corendon in tv commercials, online ads en op de website. Cor en Don zijn dé inkopers van Corendon en zorgen ervoor dat hun klanten optimaal van hun vakantie kunnen gaan genieten. Cor zorgt voor de laagste prijs en Don zorgt voor de mooiste reis die wij weer vertalen naar toffe creatives voor social-en display advertising.

SEE, THINK, DO IN DE CUSTOMER JOURNEY

In de customer journey zijn voor de See, Think en Do strategie doelgerichte gepersonaliseerde banners ontwikkeld. De helden van Bannerheroes hebben de afgelopen jaren een koffer vol impactvolle én goed converterende creatives voor Corendon mogen uitvoeren.

HTML5 Premium banners

HTML5 Premium banners

rich media banners

Rich Media creatives

Video banners

Video banners

Retargeting banners

Retargeting banners

swipe cube banner
Swibe cube creatives
social media banners

Social Media creatives

DYNAMISCHE BANNERSUP-TO-DATE CONTENT

Voor hun Always On strategie zet Corendon dynamische banners in om hun reisaanbod en prijzen continu up-to-date te houden. De data, die gekoppeld is aan een feed, wordt automatisch ingeladen voor elke fase in de See, Think en Do strategie.

  • Datavelden worden vooraf  bepaald en gedefinieerd om de juiste informatie op de juiste plek te tonen.
  • In de backend wordt data gekoppeld aan individuele bezoekersprofielen. Hierdoor krijgt elke gebruiker een persoonlijke en relevante advertentie te zien.
  • Het resultaat is een optimale effectiviteit en een naadloze integratie binnen de marketingstrategie van Corendon.
Corendon dynamische banner

STORYTELLING METVIDEO BANNERS

Creëer een onvergetelijke reiservaring voor je bezoekers en verleid ze met een videobanner. Dé perfecte manier om de aandacht van je bezoekers vast te grijpen én te houden. Neem je reizigers mee naar prachtige bestemmingen en laat ze alvast proeven van wat ze kunnen verwachten van hun eigen reis. Met de kracht van storytelling én een intense beleving leid je je klanten moeiteloos door elke fase van hun buyer journey en een hoge engagement met jouw klanten!

STORYTELLING METVIDEO BANNERS

Neem je bezoekers mee op reis en verleid ze met een videobanner. De perfecte manier om de aandacht van je bezoekers te trekken en vast te houden. Voer je klant mee naar die mooie bestemming en laat zien wat ze kunnen verwachten van hun reis. Storytelling door beleving is dé manier om de klant door zijn buyer journey te leiden! Voor Corendon zijn meerdere succesvolle videobanners ontwikkeld. Engagement met je klant. Dat is wat Corendon wilt.

MEER BOEKINGEN MET EEN SLIMME TELLER

Hoe kunnen we voor Corendon nog meer boekingen in een kort tijdsbestek realiseren én tegelijkertijd het advertentiebudget optimaliseren? Voor de last-minute campagne heeft Bannerheroes een teller toegevoegd in de banners. Het psychologisch effect van de teller zorgt ervoor dat je sneller tot boeking overgaat om de aanbieding niet mis te lopen.

De campagne werd strategisch tussen 12.00 en 14.00 uur ingezet. Dit is het tijdstip dat veel werknemers privé op hun mobiel surfen. Super last-minute aanbiedingen voor de snelle beslissers. Het werkt!

Formulier in bannerDe start vanretargeting

Deze strategie geeft een beter inzicht in de persoonlijke voorkeur van jouw bezoekers. Met één klik start de keuze. De zoektocht naar de ideale vakantiebestemming op de website levert vervolgens waardevolle data op. In de topfunnel geven we de bezoeker een brede keuze waarmee we awareness creëren. In de midfunnel wordt de keuze steeds kleiner en gaan we steeds dieper de funnel in. Corendon krijgt steeds meer te weten over haar bezoekers en in retargeting banners wordt data afgestemd op de persoonlijke wensen en voorkeuren van de reiziger.

De voordelen van een formulier in banner

+ Gemak voor de bezoeker

+ Efficiënt gebruik van ruimte

+ Ideaal om veel variabelen te tonen

+ Interactie en sterke engagement

+ Meer visuele ruimte in creatie

INTERACTIEVE SWIPE CUBE voor mobiel

Ervaar het effect van de Swipe Cube banner voor mobiel. In deze advertentie kun je als bezoeker eenvoudig door het aanbod swipen. In de Swipe Cube kunnen we in iedere creative een eigen clicktag toevoegen die de bezoeker naar de specifieke bestemmingspagina leidt.

We starten in dit voorbeeld met een algemene advertentie van Curaçao. Vervolgens verrassen we bezoekers met de beste accommodaties. Elke uiting is voorzien van een passende call-to-action die de bezoeker naar de relevante informatie- of boekingspagina brengt. Makkelijk en effectief!

Black Fridayactiebanner

Ook Corendon is goed zichtbaar op Black Friday. De Black Friday Deal van Corendon is gericht om meer sales te genereren. Iedere boeker krijgt tot €100,- extra korting op een bestemming naar keuze.

Bekijk deze HTML5 banners

HOMEPAGETAKEOVER

100% Zichtbaarheid en aandacht! Dat is het effect van een homepage take-over. Met een impactvolle Rich Media banner geeft Bannerheroes een unieke en creatieve invulling aan deze advertentie. De campagne is tijdens de wintermaanden ingezet. In deze homepage take-over staat de Winterzon campagne centraal. Ben je klaar met vorst en kou en verlang je naar zon en warmte? Vlieg met Corendon mee en geniet van de winterzon!

Meer showcases

benieuwd naar toffe ideeën voor jouw campagne?