ONLINE, OFFLINE VAN DISPLAY TOT DRUKWERK
Als preferred supplier van Hans Anders ontwikkelen wij creaties voor display advertising. De opdrachten zijn afgelopen jaren uitgegroeid van display banners naar social videos, winkelschermen en drukwerk voor winkelpresentaties.
Toffe animatiesin de spotlight
Hans Anders wilt iets anders. Geen standaard HTML5 banners, maar interactieve animaties. Scrollen of swipen, het kan allemaal. We visualiseren beeld naar intrigerende animatie en overtuigen de bezoeker in 30 seconden om actie te ondernemen. Het liefst met een klik naar de landingspagina. Voor Hans Anders zijn wij continue op zoek naar nieuwe ideeën om toffe animaties te creëren die conversieverhogend werken.
Toffe animaties in de spotlight
Hans Anders wilt iets anders. Geen standaard HTML5 banners, maar interactieve animaties. Scrollen of swipen, het kan allemaal. We visualiseren beeld naar intrigerende animatie en overtuigen de bezoeker in 30 seconden om actie te ondernemen. Het liefst met een klik naar de landingspagina. Voor Hans Anders zijn wij continue op zoek naar nieuwe ideeën om toffe animaties te creëren die conversie verhogend werken.
MAXIMALE EXPOSUREMET APTO EN VIDEO
Voor de campagne ‘50% korting op een complete bril’ ontwikkelden wij naast een IAB bannerset ook een APTO voor full impact. In deze APTO laten we 3 bannerformaten vloeiend in elkaar overlopen zodat de uiting één uniform geheel vormt.
Met video in de linkerskin wordt de boodschap visueel versterkt. De missie van de story is simpel. Je ziet weer scherp én wordt blij als je een bril van Hans Anders op hebt. In de rechterskin willen we interactie met de gebruiker uitlokkken. We tonen via een automatische scrollmechanisme diverse brillen uit de partycollectie met de mogelijkheid om zelf door de brillencollectie te scrollen.
Deze slimme oplossing biedt de bezoeker tevens de mogelijkheid om na het stilstaan van de animatie de volledige collectie te bekijken. Om de resultaten nog inzichtelijker te maken naar welke brillen een bezoeker interesse heeft, kan er platformafhankelijk per bril een eigen exit URL gekoppeld worden.
LUDIEKE ACTIEINSTAGRAM VIDEO
Hans Anders zette deze instagram/facebook video op haar instagram/facebook tijdlijn. Een ludiek actie om één van de 25 gratis Ray-Ban brillen te vinden die door het hele land verstopt werden. Iedere dag werd via social een hint gegeven.
LUDIEKE ACTIEINSTAGRAM VIDEO
Hans Anders zette deze instagram/facebook video op haar instagram/facebook tijdlijn. Een ludiek actie om één van de 25 gratis Ray-Ban brillen te vinden die door het hele land verstopt werden. Iedere dag werd via social een hint gegeven.
MEER OMZETINSTAGRAM STORIES
Om meer klanten te werven voor lenzendragers zette Hans Anders de social kanalen in. Met een insta stories heeft Hans Anders de actie in Nederland, Vlaanderen en Wallonië ingezet.
MEER OMZETINSTAGRAM STORIES
Om meer klanten te werven voor lenzendragers zette Hans Anders de social kanalen in. Met een insta stories heeft Hans Anders de actie in Nederland, Vlaanderen en Wallonië ingezet.
VIDEO VOORINSTORE EN DOOH
Naast creatives voor display en social advertising, vertalen we design door naar instore advertising en DOOH voorzien van korte animaties/video’s.
drukwerkOFFLINE
Bannerheroes is niet alleen sterk in bannerwerk. Ook drukwerk (posters, schapkaarten, folders, flyers etc.) kun je met een gerust hart aan ons overlaten. Wij vertalen online naar offline en vice versa waarin het merk/actie centraal staat.
ACTIES EN THEMATISCHECAMPAGNES
Voor de wintermaanden heeft Bannerheroes voor Hans Anders diverse creatives ontwikkeld voor de IJzig Sterk Voordeel campagne.