Advertenties voor Social en Display
WMF is hét merk voor wie van koken, design en kwaliteit houdt en zorgt voor een culinaire ervaring. De collectie bestaat o.a. uit: koffie volautomaten, kookgerei, keukenapparatuur, pannen en bestek. In Nederland is het merk nog niet zo bekend als Tefal, maar daar komt verandering in.
Bannerheroes heeft voor dit high-end merk uiteenlopende impactvolle creatives voor display- en social advertising ontwikkeld om het merk verder uit te bouwen.
Awareness fase in de Customer journey
WMF heeft gekozen om in de Awareness fase van de customer journey Display- en Social Advertising in te zetten om de naamsbekendheid van het merk WMF te versterken en om bezoekers kennis te laten maken met dit merk. De creatives zijn in deze fase informatief en niet op conversie gericht. Met onze expertise hebben we WMF geholpen om in de Awareness fase haar merkbekendheid te vergroten door impactvolle Insta Stories, Carrousel en HTML5 banners te ontwikkelen.
Met maatwerk HTML5 banners heeft Bannerheroes impactvolle banners ontwikkeld die de interesse van de bezoekers hebben getrokken. Met pakkende visuals en stijlvolle animaties hebben we het merk prominent gepresenteerd op diverse websites en platforms. De banners voor display advertising zijn voor deze campagnes ook ingezet op de website van Jan Magazine en Elle eten.
Algemene set
Koken
Messen
Dek de tafel
WMF ook actief op Social Media
WMF heeft gekozen om in de Awareness fase van de customer journey naast Display ook Social advertenties in te zetten om het merk te versterken en bezoekers kennis te laten maken met de producten van WMF. De creatives zijn in deze fase informatief en niet op conversie gericht. Met onze expertise hebben we WMF geholpen om in de Awareness fase haar merkbekendheid te vergroten door impactvolle Insta Stories, Carrousel en HTML5 banners te ontwikkelen.
#WMF #Merkactivatie #Awareness #Interesse #Volgers
Carrousel met video en sterke visuals
Voor de Carrousel van de volautomatische koffiemachine Perefction heeft Bannerheroes voor WMF een Carrousel ontwikkeld voor Social Media. Stijlvolle visuals worden afgewisseld met video voor een intense koffiebeleving.
Carrousel met video en sterke visuals
Voor de Carrousel van de volautomatische koffiemachine Perefction heeft Bannerheroes voor WMF een Carrousel ontwikkeld voor Social Media. Stijlvolle visuals worden afgewisseld met video voor een intense koffiebeleving.
Sales verhogende marketingacties
Een relatief lage marketinginspanning die grote impact kan hebben op de verkoopcijfers. Bij aankoop van een geslecteerde WMF pannenset krijgt de koper een Profi Koekenpan t.w.v. €79,99 cadeau. Deze koekenpan wilt iedereen toch in huis hebben en zeker als het ook nog gratis is! Voor deze campagne heeft Bannerheroes HTML5 banners ontwikkeld voor display advertising en voor mobiel een Carrousel en Insta Stories met video.
Het actie-element in offline uitingen.
In banners voor display advertising letten we erop dat de actie duidelijk is. In dit voorbeeld van WMF hebben wij het actie-element versimplificeerd zodat de actie opvallend is en leesbaar blijft.