ONLINE, OFFLINE VAN DISPLAY TOT DRUKWERK

Als preferred supplier van Hans Anders ontwikkelen wij creaties voor display advertising. De werkzaamheden zijn afgelopen jaren uitgegroeid naar social videos, winkelschermen en drukwerk voor winkelpresentaties

Toffe animatiesin de spotlight

Hans Anders wilt iets anders. Geen standaard HTML5 banners, maar interactieve animaties. Scrollen of swipen, het kan allemaal. We visualiseren beeld naar intrigerende animatie en overtuigen de bezoeker in 30 seconden om actie te ondernemen. Het liefst met een klik naar de landingspagina. Voor Hans Anders zijn wij continue op zoek naar nieuwe ideeën om toffe animaties te creëren die conversie verhogend werken.

Toffe animaties in de spotlight

Hans Anders wilt iets anders. Geen standaard HTML5 banners, maar interactieve animaties. Scrollen of swipen, het kan allemaal. We visualiseren beeld naar intrigerende animatie en overtuigen de bezoeker in 30 seconden om actie te ondernemen. Het liefst met een klik naar de landingspagina. Voor Hans Anders zijn wij continue op zoek naar nieuwe ideeën om toffe animaties te creëren die conversie verhogend werken.

MAXIMALE EXPOSUREMET EEN APTO

Voor de campagne ‘50% korting op een complete bril’ ontwikkelden wij naast een IAB bannerset ook een APTO. Deze APTO heeft een linker- en rechterskin en een full header. In de linkerskin is video verwerkt. In de rechterskin tonen we via een automatisch scrollmechanisme diverse brillen uit de party collectie met de mogelijkheid om zelf door de brillen te scrollen. Deze oplossing biedt de bezoeker tevens de mogelijkheid om na het stilstaan van de animatie de volledige collectie te bekijken. Om nog inzichtelijker te maken naar welke brillen een bezoeker op zoek naar is, kan er afhankelijk van het platform per bril een eigen exit URL gekoppeld worden.

VIND EN WININSTAGRAM VIDEO

Hans Anders zette deze instagram/facebook video op haar instagram/facebook tijdlijn. Een ludiek actie om één van de 25 gratis Ray-Ban brillen te vinden die door het hele land verstopt werden. Iedere dag werd via social een hint gegeven.

VIND EN WININSTAGRAM VIDEO

Hans Anders zette deze instagram/facebook video op haar instagram/facebook tijdlijn. Een ludiek actie om één van de 25 gratis Ray-Ban brillen te vinden die door het hele land verstopt werden. Iedere dag werd via social een hint gegeven.

30% KORTINGINSTAGRAM STORIES

Om meer klanten te werven voor lenzendragers zette Hans Anders de social kanalen in. Met een insta stories heeft Hans Anders de actie in Nederland, Vlaanderen en Wallonië ingezet.

30% KORTINGINSTAGRAM STORIES

Om meer klanten te werven voor lenzendragers zette Hans Anders de social kanalen in. Met een insta stories heeft Hans Anders de actie in Nederland, Vlaanderen en Wallonië ingezet.

COMMUNICATIE VIAINSTORE EN DOOH

Naast creatives voor display en social advertising, vertalen we het design door naar instore advertising en DOOH voorzien van complete animaties.

drukwerken meer

Bannerheroes is niet alleen sterk in bannerwerk. Ook drukwerk kun je met een gerust hart aan ons uitbesteden. Wij vertalen online naar offline om de actie onder de aandacht te brengen om een hoge herkenbaarheid met het merk te verhogen.

ACTIES EN THEMATISCHECAMPAGNES

Voor de wintermaanden heeft Bannerheroes voor Hans Anders diverse banner creatives ontwikkeld voor de IJzig Sterk Voordeel campagne.